sobota, 1 kwietnia 2017

Szlaczki, szlaczki, szlaczki - zabawa w pisanie



Natalia (3,5 roku) zaczęła interesować się pisaniem. Zwłaszcza, jeśli po pisaniu może po prostu zamalować całość swojej pracy mazakiem:)
Stąd też pojawiła się potrzeba zakupu szablonów ze szlaczkami. Można je kupić w każdej księgarni, albo... skorzystać z tych gotowych w internecie. Ja wybrałam drugą opcję. Najpierw sprawdziłam na stronie: www.superkid.pl. Nie zawiodłam się - jest ich tu mnóstwo. Wybrałam kilka i... zabawa się zaczęła.

Różne stopnie trudności


Na SuperKid.pl znalazłam zarówno proste szlaczki, dla "początkujących" rączek, jak i bardziej zaawansowane. Moje starsze dziecię z chęcią rzuciło się na oba rodzaje. Te pierwsze ładnie "pisze", a potem zamalowywuje, a te drugie - od razu zamalowywuje. Tak, czy siak - zabawa przednia. Zwłaszcza, że na każdej kartce jest jakieś miłe dla oka zwierzątko.




 Młodszy synek (15 mies.) dzielnie towarzyszy siostrze. Z tym, że tworzy własne szlaczki (zielone wstawki:)).

Polecam każdej mamie i każdemu tacie. Zaleta tych szlaczków jest taka, że można je wielokrotnie drukować.








Inne ciekawe zabawy z www.superkid.pl:

Znajdź różnice
Malowanie wg symboli i liczb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz