piątek, 3 marca 2017

Malowanie wg symboli i liczb - setki kolorowanek na www.superkid.pl


Moja 3,5-letnia córka dostaje już od dawna mnóstwo różnych kolorowanek, które... do tej pory leżą niepokolorowane w półce. Natka za nimi po prostu nie przepada. Ostatnio jednak znalazłam kolorowanki, które Natalia uwielbia.


Kolorowanie wg symboli lub cyfr

Okazało się, że moje dziecko interesuje się malowankami z dodatkowym zadaniem. Zadanie jest następujące: każdemu kolorowi przypisany jest konkretny symbol lub cyfra (można wybrać samodzielnie). Dziecko powinno pokolorować rysunek takimi kolorami, które widzi nad rysunkiem "w legendzie". Kolory w legendzie są już oznaczone, ale ja mam tylko drukarkę biało-czarną. Ale nie jest to problem - po prostu pokolorowałam każdą kredkę opisanym kolorem:)

Oczywiście, jeśli kolorowanka zostanie pokolorowana innymi kolorami, to też super! Przecież każde dziecko lubi coś innego. Dla mnie w tym wszystkim najważniejszy jest fakt, że Natalia potrafi spędzić nad kolorowanką z symbolami lub cyframi nawet godzinę. Raz - uwaga - kolorowała 4 godziny (co NIGDY wcześniej jej się nie zdarzyło!). Odkąd polubiła te kolorowanki, znacznie ładniej trzyma kredki. Tak "po dorosłemu". Nic dziwnego - w końcu prawie codziennie z ochotą ćwiczy odpowiednie mięśnie ręki:) A dodatkowo - coraz dokładniej maluje (coraz mniej wyjeżdża za linie, dwa miesiące temu cała kartka byłaby w kreskach:)).


Gdzie znaleźć kolorowanki?

Kolorowanki z cyframi lub symbolami znalazłam na www.superkid.pl. W ostatnim miesiącu spędziłam trochę czasu na tej stronie. I nie żałuję! Ściągnęłam z niej póki co ok. 2,5 tysiąca różnego rodzaju kart pracy dla dzieciaków. Przedział wiekowy dzieci od ok. 3 do ok. 10 lat. Chociaż trochę się z tym nie zgodzę, bo mój roczny synek też chętnie koloruje te obrazki:):)

Superkid.pl - strona dla rodziców, dzieci oraz nauczycieli

Stronka jest fajna. Naprawdę. Coprawda wymagane jest wykupienie abonamentu, ale ilość materiałów, które się tu znajdują, jest bardzo duża. Po krótkiej lekturze treści strony, zdecydowałam się na abonament próbny, na miesiąc. Obecnie miesiąc się kończy, a ja przedłużam abonament. Bo sama nie przygotuję dla swoich dzieci takich fajnych kart. A za te w księgarniach też trzeba zapłacić. I są jednorazowego użytku, prawda? A te ze stronki można drukować tyle razy, ile tylko chcemy. 

W każdym razie - postanowiłam raz na jakiś czas proponować Wam kolejne pomysły na zabawy z dzieckiem przy wykorzystaniu kart pracy z www.superkid.pl. Dzisiaj kolorowanki. Dumnie prezentuję obrazki mojego starszego dziecięcia:)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz