poniedziałek, 21 listopada 2016

"Wesoła kuchnia" z dzieckiem



"Ile pracy mam, o rety!
Robię sama dziś kotlety!
Już maszynka mięso miele,
Będzie obiad na niedzielę!" 

["Wesoła kuchnia"]

Co zrobić, żeby w kuchni było weselej? Polecam zabawne wierszyki zebrane w książce kucharskiej dla dzieci (i nie tylko:)) "Wesoła kuchnia". Zobaczcie sami!


Książka jest niepozorna, posiada zaledwie 64 strony. Znajdziemy w niej 30 przepisów na ciekawe potrawy. Dania kolorowe, wesołe i skłaniające do uśmiechu:) Czy dziecko będzie jadło te potrawy? Ciężko wyczuć, moja Natka zjada chętnie. A do tego przygotowanie posiłku zmienia się w wspólną zabawę.



Jakie dania?

W "Wesołej kuchni" znajdziemy przepisy między innymi na pierogi z jagodami ("Jagodowy taniec"), łódeczki z jajek ("Morze Zielone"), zupę pomidorową ("Czerwony pomidorek"), pizzę ("Wesoła pizza"), świąteczne pierniczki ("Magiczny czas"), kolorową tortillę ("Zakręcone danie") i wiele innych przepisów.


Gdzie kupić?

Ja kupiłam w internecie. Znalazłam ją na allegro. Na rynku jest bardzo dużo książek tego typu, ale ta jest... po prostu fajna. I do tego tania (kosztowała raptem kilka złotych). Nie jest to żadna płatna recenzja. Po prostu książka spodobała się mnie i mojej córce (synek póki co jest jeszcze za mały, ale też ją lubi... tylko że jeść:)). Miłej zabawy:)


"Wiosenny podwieczorek"

Niech dziś przychodzi
Do mnie, kto może -
Na podwieczorek
Robię twarożek.

W nim szczypior zielony,
Rzodkiewka chrupiąca,
Koper pokrojony,
Bazylia pachnąca"

["Wesoła kuchnia"]









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz